Ξύπνημα

lust03Πριν από λίγο άνοιξα τα μάτια μου και άλλη μια τοξικοτητα διαγραφόταν μπροστά μου. Αργά ανασηκώνεται το στήθος μου, από κάτω η φαμπρικα βαριά και με άμμο από τις καταχρήσεις (κάποια μυθολογία που «πρέπει» να κρατηθεί). Η γκριζάδα της μέρας πέρα από περιγραφική απλοποιεί τα πράγματα αλλά και τα χαώνει συναισθηματικά.

Δεν λέω να σηκωθώ, δεν βρησκω λόγο ακόμα, οπότε κάνω καφέ νοητά, στρίβω τσιγάρο νοητά, πίνω μια γουλιά καφέ και τσιγάρου νοητά και μου περιγράφω ασήμαντες λεπτομέρειες σχετικά με τον διάκοσμο της μέρας που δεν με πολυνοιάζει να δω.

Οι κωλοφωνές απέξω με γειώνουν. Τοξικές μέρες πανε και έρχονται, καταστάσεις εναλλάσσονται ή έτσι νομίζουν. Κουζίνες παρασκευάζουν την φαή των προλεταρίων και όχι μόνο, οι ερωτήσεις έρχονται με το ταχυδρομείο και στοιβάζονται μαζί με τους απλήρωτους λογαριασμούς, τα τσιγάρα και τα λεφτά τελειώνουν γρήγορα, οι γεροπάνκηδες κάνουν ουρά έξω από τα μουσεία και τις γκαλερί για να δοκιμάσουν την τύχη τους σαν εκθέματα, εγώ όμως, μπορώ απλά να ζητήσω μια αγκαλιά;

~ από Karl Axegrinder στο 17.07.2015.

Πες...

 
