Το μίσος

100288-224456Το μισος ειναι κατι πολυ παραπανω απο αυτο που οι παπαδες θα ηθελαν να πιστεψουμε. Το μισος απαιτει σεβασμο προς τα υποκειμενα του, δημιουργειται μια διαλεκτικη εκει που εξισωνει το υποκειμενο του μισους με εκεινον/η που μισει. Η περιφρονηση απο την αλλη ειναι το πιο εξευτελιστηκο συναισθημα για τα υποκειμενα του, καθως τα καταβαραθρωνει στον πιο σκαιο υπονομο ανυπαρξιας! Το μισος ειναι ανεστραμενος ερωτας και ακομα και η καταστροφη που δημιουργει ειναι πραξη σεβασμου, ειναι ανυψωση. Η περιφρονηση αφαιρει καθε ανθρωπινη ιδιωτητα απο τα υποκειμενα της, καθιστωντας τα ανυπαρκτα. Δεν μισω την ανθρωποτητα. Την περιφρονω με την πιο τοξικη μου περιφρονηση, την εξαφανιζω απο τα νοητικα μου υψηπεδα, την καταρακωνω στο επιπεδο της μη υπαρξης. Την εξαϋλωνω με την αποστροφη μου ενω στο μυαλο μου ακουω τον αγαπημενο Φρειδερικο να μου λεει: αδερφε μου, προσεχε. Οι εχθροι σου να ειναι αξιομισητοι/τες και οχι αξιοπεριφρονητοι/τες. Τετοιο ειναι το μηδεν μου!

~ από Karl Axegrinder στο 17.07.2015.

Πες...

 
